PES5 Online - Guds gåva till fotbollsfanatikern

Kommentera
Nu har det varit ute i lite mer än en vecka, PES5. Jag är rankad bland de bästa 100 i skrivande stund och jag heter Caniggia online. Jag kommer antagligen sjunka något denna helgen eftersom jag spelat tillsammans med min polare på en ny fil döpt till Gustav-Jonas. Vårat facit är 16 vunna, 7 likaspelade och 4 förluster. Det känns kanonbra och vi är rankade runt 4500 med en vinstfacit på ungefär 60%. Vi tog en fin skalp idag när vi slog 29:e rankade spelaren & kompis med 2-1. De var Brasilien och vi var Juventus. Trezeguet gjorde båda målen i en tight match.

Spelet flyter bra men jag/vi möter bara de som har gröna onlinepilar annars blir spelet för slött och hackigt.
Jag har lottats i Konamicupen på www.pesfan.com mot en spelare som spelar som Betis medan jag är Lyon. Det ska bli väldans trevligt.

Kanske ses vi Online!

/Gustav a.k.a. Caniggia/Gustav-Jonas