Slutklämmen version V2

7 kommentarer
Ikväll så är det dags att släppa den sista och andra optionfilen i version två. Det finns en del mellanhänder som fått smaka på en V1.5 men det är bara smågrejer. This is the real deal.

När jag slutat jobba vid femtiden så ska jag finputsa tio st spelares statistik och sen fixar jag med resten under kvällen. Ni som är sugna kan snacka med mig på min MSN: [email protected]

/Kungen i fotbollsdjungeln
 
1 carlos:

skriven

Roligt!
Kommer den till PC redan ikväll eller gäller det endast PSP?

Bra jobbat!

2 Benjamin Kibebe:

skriven

PSP? Skulle tro att den släpps till PS2 i kväll.

Starkt jobbat Gusten! Ser verkligen fram emot att äntligen få lira med de rätta spelarna.

3 Carlos:

skriven

PS2 var det ju jag menade... även om jag endast längtar efter PC-versionen.

4 Henkan:

skriven

Tjabba Gusten!

Undrar bara om du enbart inriktat dig på allvsvenskan, eller om du även ändrat transfers i Premier League,Serie A och La Liga?

Skulle vara guld om uppdateringen innehöll alla transers i europa! Längtar till kvällen.....

5 Caniggia:

skriven

Bara allsvenskan. Jag är ingen supermänniska :P

6 No.13:

skriven

Känns riktigt intressant med en Allsvenskan optionfile, vars finns den att ladda ner?

7 ?:

skriven

Ja var laddar man hem den?