Brasilien och onlinespelande...

En kommentar
Jag köpte nyss två fotbollsböcker på amazon. Den ena heter "Football - The Brazilian way of life" och den andra handlar om en av Brasiliens bästa spelare någonsin och heter "Garrincha : The Triumph & Tragedy of Brazil's Forgotten Footballing Hero" Båda väntas dyka upp någon gång under nästa vecka och jag kommer då att skriva mer om dem.

I onlinespelandets värld går det sisådär. Jag håller fortfarande på mina prinicper att bara spela med mina favoritlag. Turneringar som jag anmäler mig till är turneringar där lagen lottas så att alla kan få olika bra lag. Jag har ännu så inte åkt ut i ett något gruppspel där lagen har lottats fram. Mitt bästa resultat är än så länge en semifinal med Betis (valde jag själv) i en 16 manna turnering online.

I några av de andra turneringarna har jag blivit lottad som, Everton, Argentina, och Roma. Dessa turneringar är de roligaste jag spelat i eftersom spelare måste anpassa sig efter laget de har tillhanda och det är då man ser ifall de verkligen är bra på spelet eller inte.

Online är det konstant så att folk väljer att spela med Brasilien, AC Milan eller Chelsea. Det är i och för sig inte konstigt eftersom de är bäst. Jag får ut så mycket mer glädje av att vinna med ett sämre lag och det gör att jag känner att jag är bättre än många av de som spelar online. Det är just nu 108st framför mig, jag undrar hur många av dem som gör som jag?

Brasilien på väggen!
 
1 Magnus:

skriven

skryt lagom ;)