Inför Allsvenskan på lördag

2 kommentarer
Uppdateringen går långsamt framåt. Alla 14 lag finns med i min optionfil nu. Alla spelare också, förhoppningsvis.

Jag har fått ganska bra feedback angående vänsterfötter. Men jag skulle behöva mer. Jag gör så gott jag kan och använder "Inför Allsvenskan" guiderna från Aftonbladet, Expressen, och FotbollGuiden för att uppdatera spelare. Finns det någon mer guide så kan ni ju tipsa om dem här eller i forumet.

Jag kommer lägga upp statistik på några av de spelare jag gjort om ett tag. Jag har påbörjat arbetet med att finjustera alla spelares statistik idag. Jag går i bokstavsordning så idag har jag gjort lite spelare i AIK. Ska försöka kolla lite allsvenska matcher nu i helgen och kanske skapa mig nya intryck av främst nykomlingarnas spelare.

Beräknad release för optionfilen: Mitten av April.
Länk till forumet: Allsvenskan-PES-Forum
 
1 Mo:

skriven

Hej, inte lätt att ens i sitt eget lag veta vilka som är vänsterfötter och tvåfotsspelare. Klubbarna är generellt dåliga på att dela med sig av den infomrationen. Enklaste måste vara att ringa kanslien och fråga ngn som sitter där. Ett annat tips är att kolla på fifa (gud förbjude att spela det spelet), även om de sällan har rätt. Bra att jämföa dock.

2 Gustav:

skriven

Tjo... Jag jobbar själv med statistiken i FIFA inför nästa års spel (2007). Naturligtvis vet jag att spelet är sämre än Konamis fotbollsmässigt, men nu försöker jag i alla fall hjälpa dem att få rätt på statistiken så att något i alla fall blir rätt ;)