Patch till 360 versionen snart ute?

4 kommentarer
Pratade med min kontakt på Konami igår. Han berättade för mig att han tycker att 360 versionen fungerar mycket bättre online nu än vad den gjorde i början. Dessutom så trodde han att en patch skulle anlända på X-Box Live lagom till slutet av nästa vecka eller i början av den nästföljande.

Själv åker jag iväg till Lyon fr.o.m. tisdag eller onsdag. Jag är borta två veckor och ska försöka se Lyon - Auxerre samt champions league matchen Lyon - Steaua Bucharest. Ska också försöka få tag på Kim för en intervju. Kim om du läser detta så kan du ju skicka ett mail :D
 
1 Christian:

skriven

Kul. Är du journalist eller liknande?

2 Caniggia:

skriven

Nej min morsa bor där. Ska dit och hälsa på henne ett tag. Ska samtidigt försöka slipa på min franska lite.

3 Pillan:

skriven

Jag gillar din blog!

4 chrisse:

skriven

asså kommer det att finnas nån of till pes6 ps2?