Hälften är kvar!

7 kommentarer
Jag har gjort klart hälften av lagen. Det vill säga sju stycken. Halmstad blev klart igår och de senaste skapelserna är Ajsel Kujovic (en zlatankopia i många avseenden), Mikael Rosén och Magnus Arvidsson. Ansiktena blev snygga och är det någon som har en request så ska jag försöka lägga upp dem.
Nästa lag ut är Hammarby. Jag är faktiskt mer nöjd med V2 nu än vad jag var med den gamla versionen som jag råkade ta bort. Den här känns mer researchad. Jag återkommer imorgon med mer info när jag snackat med min kontakt på Konami.
 
1 Funghi:

skriven

Intressant!

2 Crippa:

skriven

Hej . jag har en request. fast inte ansiktena på Mikael Rosén och Magnus Arvidsson utan på några AIK spelare.

3 Nicke:

skriven

Är du klar med Hammarby ?
I så fall kan du väl lägga ut den ?

4 chrisse:

skriven

ja....var e version 2 d?

5 Mattiaz:

skriven

Tjenare, kan man ladda ner en "beta" ver. av din opt-fil? skulle va kul och se hur det fungerar. Man vill ju starta en ML med bajen :D

6 fanet:

skriven

tjena, kan du lägga ut ajsels stats :P

7 Teodortirill:

skriven

really good site!!