1 apanola:

skriven

härligt härligt, men hur funkar det med 6an?(om du nu har planerat att göra en fil till den) måste du börja om med allt från början eller kan man föra över på nåt sätt?

2 Alexander:

skriven

hej jag undrar om allsvenskan är med på pes6...på playstation 2 och data?

3 Pontus:

skriven

Mycket bra ansikten, speciellt Gustav Svensson.. riktigt likt faktiskt. Shaffer ser ok ut också.. Bra vänsterdojja å rätt kvick på shaffer..
Svensson tycker jag e sådär alltså.. han måste våga vara med i spelet mer än han gjort när jag sett honom.. Men han nätade ju mot elfsborg så.. lite nöjd får man väl vara :)

4 apanola:

skriven

haha Alexander hur lyckas man?

Allsvenskan är inte med på PES 6

5 Caniggia:

skriven

Hej och Hå. Jag planerar att göra en uppdatering även till PES6. Vilken version det blir har jag ännu inte bestämt mig för. Det beror på vad jag kan få ut av det. Konami kommer alltid att använda den version som är fräschast på marknaden och då blir det next-gen för hela slanten. Den här versionen kommer stå som bas för allt jag gör i framtiden. Därför kommer det inte att ta lika lång tid att uppdatera till PES6.

Tack Pontus för berömmet, alltid trevligt =)

6 apanola:

skriven

btw caniggia hur går det med betan du skulle få hem, blir det nåt? och när kommer egentligen 6an? står ju olika överallt.

Förresten så kunde jag äntligen föra över din optionfil till ps2an idag, riktig grym :P