På hemmaplan igen...

2 kommentarer
PES2008
Jag är hemma igen.

PES2008 har testats på PS2 och PS3. En dag på mässan blev det. Mer tid hade vi inte. Eller ja, vi ville inte. Det var så mycket folk där att nästa år kommer jag bara gå dit första och andra dagen. Tyvärr kom vi den 3:e dagen detta året p.g.a. mitt kontrakt med Disney som tog slut den 23:e augusti.

Vad kan jag då säga om spelet som vi alla längtar så mycket efter? I ärlighetens namn inte så värst mycket i skrivande stund. Jag ska tänka över det här mycket under de närmsta timmarna för att kunna ge en bra beskrivning på vad jag sett. Vi ses ikväll.
 
1 zoNNi:

skriven

Lite tråkigt du inte testat 360 versionen, känns väl som det är mellan PS3 versionen och 360 versionen folk mest vill veta vilken som är bäst med tanke på att alla sidor jag läst typ säger olika
:/

2 Gustav:

skriven

Jag tror de kommer vara identiska (PC/360/PS3) just för att man ska kunna spela mot varandra online.