PS3 versionen med vanlig "Tjock-TV"

2 kommentarer
image48

PS3 versionen av PES 2008 har som sagt problem med lagg offline. KONAMI har rekommenderat att man skaffar sig en HD-TV för att åtgärda problemet!!! *skratt skratt* *gråt gråt* *tårar tårar*. Jag provade själv idag och jag tycker det är väldigt tråkigt. Ren kuriosa är att jag har en PHILIPS 32PW5407, som är en av marknadens bästa tjock-tv:s, speciellt när det handlar om spel. Jag har även testat att spela online med min tjock-tv och då blir det ännu värre. Usch.

Patchen var är du? komsi komsi!!!

P.S - på 360 versionen flyter allt på perfekt.
 
1 Danadoni:

skriven

Men Gustav då... Din TV finns inte på marknaden :P:P:P

2 Caniggia:

skriven

Hej Hopp! Den är fortfarande den bästa "tjock-tv:n" för TV-spel (men den har utgått) När jag köpte den hösten 2004 var det den bästa TV:n för TV-spel. Snackade mycket med TV-experter på bl.a. DVDforum och de föreslog den. Den ger mycket skarp bild och stadigt ljud. =)