PES-Ligan säsong 7. Motståndare 3/15 JES (Atalanta)

2 kommentarer
PES-Ligan

Tredje motståndaren i ordningen heter JES och är en spelare som jag möter för tredje gången (X2) i ligasammanhang. Det blev vinster båda de två första dubbelmötena men i det tredje dubbelmötet idag tog det stopp. JES krigade till sig ett likaresultat i den ena matchen. Innan matchen frågade jag JES vilket lag han trodde hade störst chans att ta hem Champions League bucklan. Så här säger han om det.

Jag tror på Manchester United. De har ett stabilt försvar och några matchvinnare som kan avgöra matcherna. De behöver troligvis sina bästa spelare skadefria för att kunna gå hela vägen.

Värsta expertsvaret. TV3/Viasat, ser ni detta så ring direkt till JES och släng ut Johan Mjällby.
Målen


Feyenoord - Atalanta
Resultat 1-1
Skott 5(4) - 2(1)
Bollinnehav 50-50

Atalanta - Feyenoord
Resultat 0-2
Skott 6(1) - 8(4)
Bollinnehav 49-51

Kommentar: JES spelar kvick och snygg fotboll. Jag är väldigt frustrerad i det första mötet som slutar 1-1. Jag tycker hans mål är skamligt enkelt då jag gör bort mig med en manuell målvakt. Tittar man på mitt mål så snor jag bollen en meter från målinjen, inte så himla bra det heller. I det andra mötet gör jag 1-0 och 2-0 precis efter det och punkterar matchen. Mitt andra mål i den matchen är också ett "snubbla med sig bollen" mål.

Tabellplacering och poäng efter de spelade matcherna (totalt antal spelade matcher inom parantes)
10. 8p   Caniggia (6)
13. 4p   JES (6)
Nästa motståndare är Jibba och dennes Toulouse.
 
1 Lerkot:

skriven

Du är ju fortfarande obesegrad iaf.

2 Eken:

skriven

1000 spänn på att Vieri dunkade in ett gäng på dig!