PES-Ligan säsong 7. Motståndare 4/15 Jibba (Toulouse)

3 kommentarer
PES-Ligan

Årets första förlust samt en likaspelad (ovanligt!!!). Väldigt många chanser. Alldeles för många skott över och utanför. Kan bero på mitt tillstånd just nu. Ska ta det lite lugnt tills jag känner mig i mental stabilitet igen. Jibba spelar bra och öppnar upp mitt försvar på ett fint sätt. Jag var lite splittrad över hur Jibba skulle spela inför matchen och ställde frågan "vilka har varit de svåraste motståndarna i div.4 med tanke på att du spelat flest matcher inför vårt möte? (26)"

"jag kan säga att babajaga(kompis) är alltid svår o möta men tuffaste var nog ändå illern eller korre the dude!"


Feyenoord - Toulouse
Resultat 1-1
Skott 12(5) - 3(1)
Bollövertag 52-48

Toulouse - Feyenoord
Resultat 3-2
Skott 7(6) - 11(5)
Bollövertag 49-51

Kommentarer: Händelserikt, Jibba tar ledningen i 17:e minuten. I första matchen så har vi båda en ribba, studs, mållinje. Jag har min först.. Jag kvitterar på övertid i slutet av den första halvleken. Jag är väldigt nöjd med mitt spel i varje fall. I den andra matchen hamnar jag i underläge med 0-2 men lyckas vända det med räven Lucius. Han gör båda och ger oss ett 2-2 resultat som står sig till sista minuten. Då gör Jibba ett slängnicksmål efter slarvspel på kanten från Feyenoord som har haft press för ett tredje. Bra spel.
 
1 Anonym:

skriven

Blir det nån allsvensk option file?

Vi är många som hoppas :) Kan du inte "bara" komplettera jobbet från ifjol, med det nya?

2 jibba:

skriven

bra lirat caniggia, kunde lika bra fått 1p i sista matchen med, otur...

3 Caniggia:

skriven

Hej okänd! Tyvärr går det inte bara att komplettera utan allt måste göras om från grunden igen. Just nu har jag ingen tid.