Två hetingar och jobbsemester!

4 kommentarer
Eftersom detta blir mitt sista blogginlägg på ungefär tre veckor så passar jag på att bjuda på två riktiga hetingar . Anledningen är att jag kommer att åka iväg och jobba på Disneyland Resort Paris i 2½ vecka. Ett väldigt trevligt och lättsamt jobb där man träffar en massa underbara människor från olika platser i världen.

Heting nr.1

Detta är mitt och Sams första möte någonsin (tror jag).  Jag är Sochaux och Sam är Manchester Utd. Sam hade vunnit div.1 och jag hade vunnit div.5b. Efter att ha grillat varandra i en diskussion på mIRC en kväll mynnade det ut i ett möte. Se när Sochaux bjuder upp till dans redan efter några få minuter genom att ta ett rött kort. Något som väl kan komma till hands efter att ha förlorat matchen med 3-2.


Var finns den här spänningen någonstans där ett litet lag som Sochaux faktiskt har en chans mot Man Utd. Den finns tyvärr inte i PES 2008 Next-Gen. Sen kanske jag är lite mer exhibitionistisk. Jag fastnade för Sochaux under min första säsong och egentligen skulle jag nog spelat vidare med dem. Varje gång jag spelade med dem så riktigt brann det i mitt PES hjärta. Alla matcher var en fröjd att spela. Känslan var äkta, var snäll och kom tillbaka till nästa PES-Spel!

Heting nr.2 hittar ni inlägget undertill.

Jag önskar alla lycka till i Göteborg nu på söndag och sedan hoppas jag att jag själv kan närvara nästa gång och då ställa till med lite fler uppseendeväckande intervjuer och reportage! Au revoir et a Bientôt.
 
1 haha:

skriven

Tror du sam lirade seriöst ?:)

Det är lättare för skitlag att göra bra mot stora lag nu när målvakterna är så kassa och spelet är bugg.

2 Danadoni:

skriven

Sök detta omedelbart Gustav!!! http://www.skaneboll.se/Attacher%20U21.pdf

3 Caniggia:

skriven

@ haha - Spelar man inte seriost ar det val inte lont att spela alls. ;)

Jassa det tycker du? jag tycker det ar precis tvart om de basta lagen bara springer rakt igenom de samre spelarna bara for att fysiken ar buggad.

4 richard:

skriven

Är inte du tillbaka nu Caniggia?