Podcast #8 - Sams berättelse

5 kommentarer

I förra veckan var en hel del av PESLIGANs största profiler i Rom för att spela turnering. Sam som var med har i veckans podcast tömt hela minnet i denna 35min långa (men ändå nedklippta) podcast. Mycket nöje.

Veckans Podcast: ca 35min

Ämnen
En massa snack om resan, deltagarna, boendet, tävlingen, tjejerna, street football & Conigols magiska avtryckare!

http://www.zshare.net/audio/52775072bf52d8a2/
 
1 Congiol:

skriven

Jag kan garantera att jag snackade med mer brudar än nån annan från Sverige iaf :)

2 Jarir:

skriven

skön podcast! conis fetish var oxå bra!!

3 Patrick:

skriven

Hej Caniggia, jag bara undrar om du kan skriva lite mer om Become a Legend. Vore skitkul att läsa något om det. Själv så spelar jag just nu i O.Marseille och är Current top scorer of League C :D BAL är gryymt, ! Tack på förhand =D

4 GAbbe:

skriven

spelar i Chelsea!! mitt favo lag.

5 Eken:

skriven

Ja, det vore trevligt. Har nyss påbörjat min 12:e säsong, vilken är den 3:e i Roma. Fantastiskt roligt spelläge.



Har i ordning avverkat följande klubbar:

Sunderland (Halv säsong)

Middlesbrough (2½ säsong)

Betis (1 säsong)

Sunderland (Åter igen halv säsong)

Blackburn (2½ säsong)

Manchester United (2 säsonger)

Roma (3:e säsongen nyligen påbörjad).



Kanske har nomaden äntligen hittat hem, vad vet jag?

Har rönt stora individuella framgångar, så som bland annat skytteligavinnare 4 gånger (3 i england, 1 i Italien), skyttekung i CL 3 gånger och assistkung 1 gång, World och European Footballer 1 gång vardera osv. Men de titlar som räknas, de med laget erövrade, har varit betydligt färre. En engelsk ligatitel, en vinst i engelska respektive italienska cupen. På landslagsfronten saknas sådana erövringar över huvud taget.



En Champions League-triumf och en landslagsframgång och karriären vore fullbordad. Nu, 28 år gammal, fortsätter jakten.



Men som sagt en liten text om spelläget vore inte fel.