Wii-versionen en frisk fläkt för PES-serien!?

Kommentera
image50

Tittade idag på en hel del nya screenshots som tyska sajten videogameszone lagt upp på sin hemsida. Det ser väldigt kul ut. Det verkar som om man kommer att behöva en ganska en schysst simultanförmåga för att vara kreativ och få spelarna att springa åt rätt håll för att finna luckor och löpvägar. Något annat roligt jag såg var själva taktikdelen där spelarna representeras i karikatyrstyle med små kroppar och stora huvuden. Straffarna är också omgjorda. Du kan nu om jag inte har fel, få målvakten att flytta sig på linjen och även markera exakt var du vill att din straffskytt ska skjuta. Jag rapporterar naturligtvis mer om Wii versionen så snart jag har mer att komma med.

Spana in alla screenshotsen på den här länken.

Jag är som sagt i Finland nu och här snöar det som in i backen. Det är säkert 10-15cm, mycket mer än man är van vid som Helsingborgare. Hos oss i Helsingborg får man bara blask.
Igår var vi på bio och såg den värsta skräckfilmen jag sett på år och dar. Folk riktigt rös i biosalongen. Det var "El Orfanato" eller på engelska "The Orphanage" som gjorde att ens sinne förpestades av mycket mörka tankar. Filmen handlar om ett par och deras lille son som flyttar in i ett stort hus som tidigare varit ett hem för föräldralösa barn. En dag försvinner sonen efter att ha berättat om sin osynliga väns hem.

Gå och se den! Den är värd biopengen!