1 Don-T:

skriven

Snyggt ,ett steg nämre en allsvensk option fil

2 Rasmus:

skriven

Finns det rätt spelarnamn och ansikten eller är det bara dräkter så får man göra spelare själv??

3 Caniggia:

skriven

Jag kommer väl att sätta mig in i hästjobbet att skapa hela databasen sen också. :)

4 Superfrallan:

skriven

Di himmelsblå ser verkligen himmelskt vackra ut! Bra jobb!

5 Jocke:

skriven

ooooooooooo vad man ska krossa hif med mff sen!

6 jarir:

skriven

Jag hoppas att du gör OF till PS3... plizzz 8)

7 Emil:

skriven

Hej!

Kan du lägga upp en guide för hur man lägger in MFF i spelet, de vill jag ha där nu!

8 Rune:

skriven

Caniggia - Om det blir nån allsvensk OF i framtiden, vilka format (PS3, PC osv) kommer den funka till? Kommer du skapa databasen i nåt avsides program eller direkt i själva spelet?

9 Caniggia:

skriven

@ Jarir & Rune - Det jag har skapat hitintills är till PS3 men det går lika lätt att fixa på PC. Just nu gör jag ingen statistik utan väntar på "final patch" innan jag börjar skapa stats.



@ Emil - Jag ska skriva en guide till hur man får in olika skapade kits i spelet. Den kommer inom en inte så avlägsen framtid.

10 Emil:

skriven

Caniggia: Det låter perfekt, kan man få tillgång till bilderna på MFFs tröjor då?



Kommer din allsvenska databas vara baserad på någon annans, tex WENB?

11 Jonvic:

skriven

@Caniggia - Utgår du inte ifrån WENB's Optionfile?

De har ju redan fixat PL där.

12 ztalli@psn:

skriven

underbart, du måste langa djurgården också :D