PES 2009 - Patch 1.2 inverkan?

7 kommentarer

PES 2009 Framsida till PS3 versionen.

Nu har vi spelat PES med patch 1.2 i ungefär en vecka. Har ni hittat några skillnader i själva spelet och har ni använt er av de nya funktionerna? (Upload och Theatre of Legends) Har online ändrats något förutom att det nu står version 1.00.02? Kommentera gärna!

Jag har inhandlat lite nya programmeringsböcker. Är det något speciellt ni vill se när jag rekonstruerar om PESLEAGUE.SE? Är det något nytt ni vill se på bloggen? Maila mig eller skriv här i kommentarer.
 
1 soran:

skriven

jag som spelat pes sen de var fyrkantiga som sten efter ha updatera pes 2009 la inte ens jag märke till att cameran på wide har redigerat så att spelarna syns lite större. o de gjorde mina store bror genom att komentera sin första komentar som han aldrig gjort förr och spelar aldrig. jag håller med han de ser bättre ut nu.

2 carlosen:

skriven

jag tycker nog onlineläget fungerar något bättre.

3 Jocke:

skriven

Har bara lirat ett par matcher online men verkar bättre av det jag spelat. Har inte provat de nya funktionerna i BAL. Det störiga med onlineläget är att man inte kan möta de som inte har den nya patchen, och det är många!

4 Claes8583:

skriven

Det e sådär online asså, messi kan ibland springa igenom försvarare så jag tycker att online läget kan förbättras på många punkter. Dom nya funktionerna har jag testat men jag har inte spelat så mycke BAL ännu.

5 sinan:

skriven

jag tycker oxå att online e inte sååå bra...ibland händer d att tom Valdes kan dribbla hela laget genom att bara springa fram...

6 Marcus:

skriven

Theatre of Legends är ju precis meningslöst. Det är ju inte DET man vill ha, utan en onlinefunktion för videorepriser för ALLA mål man gör. Som det är nu så sitter man där med digitalkameran och filmar tv-skärmen. Inte jättehett om man säger så.

7 Nicke:

skriven

Vad kan jag göra åt att det hackar så mycket när jag kör online???

Jag kör PS3!