Podcast #6 - Ny stämma i podcasten

18 kommentarer

I veckans podcast så har vi med oss en ny röst. Han kommer att vara min nya sidekick och jag ser fram i mot att diskutera spelet med honom eftersom han är en av Sveriges mest passionerade PES-Lirare.

Veckans podcast: cirkus 28min

Ämnen
- Introduktion av personen bakom podcastens nya röst.
- Patch 1.2
- Ny säsong av PESLIGAN
- Hur blir det med SM?
- Sam ska åka till Rom och spela PES (Gameland World Console Championship)

http://www.zshare.net/audio/51787144ba8e1dd6/
 
1 Anonym:

skriven

Snacka bulle :D

2 Sebbe:

skriven

Skön podcast, andra gången man nämns. Denna gången under lite mindre glamorösa förhållanden, fegt att snacka skit caniggia :D

3 Caniggia:

skriven

@ Sebbe - Jag sa ju till Sam att han skulle hjälpa dig med raggningen, se det som att jag hehe sträckte ut en medmänsklig hand. ;P

4 Conigol:

skriven

Jag är sötare än sebbe!

5 Supreme:

skriven

Jag vågar påstå att podcasten är bättre än själva spelet. Riktigt trevligt att lyssna på.

6 Eirik:

skriven

Dessverre må jeg si meg enig i det. I alle fall mot CPU og online er jo spillet forferdelig, og man blir litt lei seg som Caniggia blant annet kommer inn på i vår podcast på PESNorge.



Allikevel er det mulig å reise seg, spørsmålet er bare når Konami ordentlig tar tak.

7 pulverapa:

skriven

det var roligare när jag var med.

8 yones:

skriven

det är trevlig med podcasten, men skulle uppskatta om det flöt på lite mer.. du kan få in samma information på 14 min!;)

9 Caniggia:

skriven

@ yones - jo visst men då får man ju knappt utrymme att uttrycka sig om man går direkt på detaljer. Eftersom det bara är en gång i veckan så kan man ta god tid på sig. De flesta nyheterna finns ändå här i blogginläggen om man inte orkar lyssna på podden.

10 pulverapa:

skriven

Skånska och nu göteborgska - kan detta bli värre?

11 Trossö:

skriven

Kan någon posta länken till hemsidan där det står om tuneringen i Rom. Hittar inte den.

12 Caniggia:

skriven

@ Trossö - Här är den! =)

13 Trossö:

skriven

Tack Caniggia!

14 Emil:

skriven

Vad har hänt med WENB?

15 Caniggia:

skriven

@ Emil - Nere för rekonstruktion tror jag.

16 Patrik:

skriven

Tjena! Från en Helsingborgare till en annan. Kommer du att släppa en allsvensk option fil till PS3 och i så fall när?

17 Caniggia:

skriven

@ Patrik - Hej! När jag har tid så jobbas det lite på en optionfil. Ska pröva mig på att skapa lite ansikten snart till HIF & Malmö. Någon releasedatum är inte planerad.

18 patrik:

skriven

Låter bra! är du riktigt rutinerad så tar du även med lite hejaramsor från HIFs klack. Du råkar inte veta hur man kan få tag i Tyska Bundesliga eller kanske bara Bayern och Werder så länge? bra jobb med denna hem sida förresten.