PES 2009 - Demo på Torsdag!

16 kommentarer
Caniggia`s PES 2009 logga
Demon till PES 2009 kommer ut den 2:e Oktober till PS3 och X-box 360.
Äntligen så fick vi bekräftelse på att alla fans inte behöver vänta tills den 16:e Oktober.
 
1 Jocke:

skriven

Fett najs!

2 Richard:

skriven

Jaaaaaa!!!



Xbox 360 stavas Xbox 360 och inte X-box 360 :P.

3 Eken:

skriven

Demot kommer alltså inte till PC 2:e oktober?

4 alex:

skriven

en annan, engelskspråkig pesblogg, säger att demot även kommer till PC den 2:a.

5 apanola:

skriven

Vet du om demot är gjort på den kritiserade Builden som visades på Leipzigmässan eller är det en nyare och bättre version av spelet?

6 GAbbe:

skriven

Ja !!!!nice



jag gick också in och kolla på en sida som heter pesgaming.com

de sa att det kommer till pc också!!



Längtar

7 Alexx:

skriven

Konami gick ju själva ut i pressmeddelandet och sa att det släpps till PC också

8 marmulax:

skriven

Det var ju på tiden!!

9 GAbbe:

skriven

Man laddar väll ner den från filefront.com va?

10 Kim:

skriven

Caniggia, blir det något försläpp för oss som anmält oss?

11 :):

skriven

vet nän var man laddar ner den ?

12 GAbbe:

skriven

tycker den sög det kommer en vidio varge gång man spelat som inte går o skipa. spelet är mycket svårare

13 CrowbaR:

skriven

Fy fan vad besviken jag är på demot. Jag hade absolut inga förhoppningar men såhär sammanfattar jag och polaren det hela:



Spelet är bättre än förra året. Det jag märkt nu efter sådär 10 matcher är att det inte finns så många irriterande moment än förra året.

EX:

-Slowdowns är borta (dock kvar lite i mellansekvenserna i paus, ingen fara dock.)

-Målvakterna har blivit smartare på ett sett, samtidigt trögare på annat.

- Passningsspelet har blivit mer realistisk dvs lättare att passa fel. Passningar känns också lite annorlunda än förr.

- Publiken är lite snyggare och i 3d.

- Lite snyggare grafik.

- Lite slöare spel (positivt dock)

- Domaren är fortfarande helt skadad i huvudet.



Det känns som att spelet är en stor patch jämfört med förra året. Nya menyer tillför inte spelet något. Även om Champions Leage är licenserat är det inte stor sak för mig eftersom alla lag inte är med. Mycket små förbättringar på plan som t.ex. att det nu går snabbare att ta bort/lägga till spelare i muren, WOW vad svårt det var att fixa!



Som sagt, spelet känns som är stor patch bara. Att man utveckar det så lite på 1 år är för mig ofattbart.



Sa jag att Robinho fortfarande är i Real, Scheva i Chelsea, Baptista i Real och Muntari finns inte i Inter.... fler exempel? Riktigt dåligt!! (Jag vet att Inter finns i demot men jag vet att det ovannämnda stämmer)



EDIT: Nu skriker min polare bakom mig "målvakterna är riktigt, riktigt jäv*** dåliga"!

14 GAbbe:

skriven

vann helt enkelt på top player på pes 2008



nu kan jag inte göra mål på regular!

15 casey:

skriven

Tyckte demot var riktigt bra.

Skönt att spelet går långsammare planerna är som Canniga tidigare nämnt "gröna och sköna" något jag verkligen saknade i 2008 (till ps3).



Sedan så verkar det trottsallt som om hela serie A är licenserad + en hel del lag från La Liga (dock inte Atletico =/ )

Men om det sedan kommer uppdateringar från privatpersoner som fixar lagen i premier league och resterande lag i La Liga tror ja detta kan bli riktigt bra..



Skall säga att jag allt som oftast är en riktig pessimist men nu är ja faktiskt optimistisk.

Hoppas att ja är fortsatt nöjd när den "riktiga" versionen släpps...

16 casey:

skriven

Om jag ska säga nånting negativt så var det väl isåfall att Barca o Reals publik höll igång o sjöng overkligt mkt. Serriöst, hur ofta hör man sånger på Nou Camp?