1/8 2009 - Nordiska Mästerskapen i PES 2009 (Inferno Online) Stockholm

7 kommentarer
Anmälan finns nu uppe till de Nordiska Mästerskapen. Anmäl er nu genom att klicka här!

Som utlovat så kommer vi att arrangera ett Nordiskt Mästerskap. Det kostar inget att vara med.

Datum: Lördagen den 1/8 2009
Tid: 12.00 (Viktigt!!! matcherna börjar 12.00 eftersom lottningen presenteras på fredagen)
Plats: Odengatan 60 (Tunnelbana Odenplan)
Anmälning: Tryck på Anmälning/Kontakt i menyn till vänster och fyll i formuläret. Om du har ett användarnamn på vår samarbetssida pesligan.net när du anmäler dig så skriver du med det eller så anger du ett namn som du vill använda i spelsammanhang så fixar vi resten. Anmälningen är öppen till torsdagen den 30:e Juli kl 24.00. Sen lottas grupperna. Angående svenskar så placeras de enligt den ordning som anmälan kommer in.
Spelformat: PS3 (ta med egen kontroll)
Högsta möjliga deltagarantal: 64st
Priser: Resa till Europamästerskapen i PES & Pokal (1:an) Spel från KONAMI (Utlottning bland alla deltagare av en dansmatta med tillhörande spel)
Kvotering: De 16st första i PESLEAGUE-Sverige är direktkvalificerade, 16st danskar, 16st Norrmän och 12st Finnar är också kvoterade. Skicka in er anmälan idag då det redan nu har kommit indikationer på att alla kvoter inte kommer att fyllas. Tills den 18:e gäller kvoteringen sen släpps alla platser till svenskar (slumpen avgör vilka som får delta)
Seedning: De spelare som kommer från PESLEAGUE Sverige (16 första) kommer att seedas så de hamnar i olika grupper. Detsamma gäller de som inte är från Sverige. De kommer inte heller att hamna i samma grupper. De fyra finländare vi vet ska komma hamnar inte i samma grupp och inte heller de sju norrmän som vi vet kommer.
Regler:
Grupper med högst 5 spelare i varje grupp.
10min gruppspel (Målskillnad, Inbördes möten, flest gjorda mål) 2st går vidare.
15min slutspel med extra time och straffar
Normal Condition
Injuries On
Endast Landslag
Fint väder (dag eller natt spelar ingen roll)
Camera: Normal Long
Final 15min (Match om tredje pris likaså)

Undertecknad drar i och med detta på semester till Italien/Frankrike och blir borta ca: 2veckor.
Jag förväntar mig många anmälningar!
 
1 Rickard:

skriven

Lite för tidigt tycker jag... man e ju på semester ju...

2 Caniggia:

skriven

Så e det tyvärr.

3 Eirik:

skriven

Regner med vi blir minst 5-6 nordmenn som tar turen over for å kjempe, påmeldinger kommer nok senere - skal ta en liten diskusjon internt først.

4 sinan:

skriven

d va nog d bästa nyhet e att d e bara landslag..stackars er barca beroende

5 Rickard:

skriven

Hehe sinan tror dom flesta är tillräkligt bra för att spela med vilket lag somhelst =)

6 Caniggia:

skriven

Haha Sinan! du får anmäla dig! =D

7 Sinan:

skriven

haha Rickard de flesta va skit gryma men så fort det blir nån tunering blir d Barcelona..super marios lag:P

Caniggia jag tror ej jag kan ;) syrran kommer ifrån australian då plus jag e nybörjare :D