1 John:

skriven

Tja Canniggia!

Hur stor är skillnaden mellan demot och versionen du spelat/r? Hur funkar det när man passar? Tar det fortfarande 1 sekund innan spelaren reagerar?



Mvh

2 Caniggia:

skriven

Jag kör spelet på en samsung TV 720P och det flyter jättebra. Målvakterna och responstiderna är bättre. Kör spelet i 720p.

3 Alolo:

skriven

Caniggia, Kan du titta om Boot Editor finns?

4 Caniggia:

skriven

Kommer få några dagar med review versionen av spelet.

5 Eken:

skriven

Kika på licensierade ligor och lag, främst om Bundesliga finns med, vilket jag har fått ett intryck av.

6 Pontus:

skriven

Eken jag har inte hört något annat än att bara Bayern Munchen ska finnas med..

7 Johan:

skriven

"Jag får med mig spelet hem + debug unit."

Vad är Debug Unit för något?

8 BAL:

skriven

Någon som vet något om become a legend, är det något förbättrat i år ?, tycker att det är ett riktigt bra mode men lite mer realistiska effekter hade gjort det ännu mer roligare att spela

9 Kalle:

skriven

Kan du inte ge oss lite djupare reflektioner över den version du har och hur den skiljer sig från demot? responstid, animationer osv.. vad är bra och vad stör du dig på? och sen gärna lite om master league och bal? vore intressant läsning

10 Gullit:

skriven

Håller med Kalle detta vore KANON Caniggia...

Jag börjar frukta att det inte är någon skillnad...

11 Rune:

skriven

Kommer 360-dribblingar finnas på den slutgiltiga PC-versionen? Funktionen verkar nämligen inte finnas på demon till skillnad mot PS3.

12 Anonym:

skriven

@ Kalle - Responstiderna i versionen jag har känns jävligt bra. Jag kör i 720p. Tycker spelarna släpper bollarna relativt snabbt här (precis efter att man tryckt om man spelar direkt spel. Låter man spelaren få bollen på fötterna (mottagning) tar det såklart lite längre tid. I BAL mode spelar datorspelaren bollen till dig mycket mer än innan! =)

13 bointus:

skriven

@Rune. Jag har hört detta av PS3-användare också, att 360-movement inte skulle finnas med. Klart de gör! Testa att löpa och göra små ändringar i riktningarna, nog fan finns det fler än 8 riktningar att löpa i! 360 graders individuella löpriktningar är det ju inte tal om, men minst 30 st. Men vi är så inkörda i de 8 gamla riktningarna att vi spelar på dem automatiskt. Testa så ser ni att de finns fler!

14 Rune:

skriven

bointus: Jag har aldrig sagt att 360-moves skulle saknas på PS3 för där funkar de som de ska. Det var PC-versionen som strulade för min del.



Men jag får korrigera mig själv nu i efterhand för PC-versionens 360-moves funkar de också efter lite tråcklande med inställningarna till handkontrollen.



Sen får jag även säga att efter inledande besvikelse i jämförelsen med FIFA10 början PES2010 faktiskt växa i spelupplevelse ju mer man spelar till skillnad mot FIFA. Medspelarnas löpningar i PES känns mer variationsrika medan FIFA känns lite grann som man ställs inför exakt samma spelmoment om och om igen.

15 Pontus:

skriven

Rune - Aha, ja jag kan inte påstå att jag tycker att 360-movement är super till PC heller, det är sällan man utnyttjar den egentligen, men det har väl att göra med att man är så inkörd på det gamla kanske.

Jag håller med ang PES/Fifa-jämförelsen. I pes beror löpningarna på vilka spelare som tar dem, vilken position de har i uppställningen osv på annat sätt än i fifa. Därför PES alltid håller bäst i längden.

16 Fille:

skriven

Tja, läste någonstans att det skulle bli en liga där man fixar allt själv..



Är det möjligt att det kommer en patch med allsvenskan?

17 Fillip:

skriven

Hej Canniggia!

Enligt flera webbsidor bl.a. webhallen så kommer PES ut den 16 oktober! Jag hade för mig att den kommer den 24:e?

Kommer du få den innan för att förhandsboka den med dig? :)



Mvh

Fille

18 Hello?:

skriven

Tja, jag läste att PES kommer den 16 oktober! Kommer man kunna förhandsboka den hos dig Caniggia?



19 Alolo:

skriven

På EB Games kommer PES ut den 15:e. :D

20 Aldin:

skriven

boka på webhallen o få spelet den 15 okt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

21 Yens:

skriven

Game har 23/10 som releasedatum, tror nog tyvärr mer på det...

22 Henka larzzon:

skriven

e du trög på riktigt yens eller?



Releasedatum: 2009-10-15

(17 dagar kvar)



tror webhallen får det före ett mediokert game



http://www.webhallen.com/prod.php?id=97124

23 Caniggia:

skriven

Det är den 22:e som gäller enligt Konamis huvudkontor.

24 Yens:

skriven

Henke larzzon: Vad Caniggia skrev...

25 Yens:

skriven

Nämen, vad hände Henka larzzon? ;) http://www.webhallen.com/prod.php?id=97126