Uppdateringen ute!

7 kommentarer


Då var julklappen nedladdningsbar inuti spelet.

Frågan är om det var vad vi önskade oss? Jag hade hellre sett en patch som fixade spelets brister, främst när det handlar om att byta spelare.
 
1 batigol:

skriven

vf kan inte min usb läsa oflen som jag tidigare har kunnat läsa det. tog ba bort editdata o nu vill jag kopiera dn igen. vad ska man ha för usb typ?? filtyp???? tacksam för svar

2 famousruler:

skriven

Kan du läsa innehållet i datorn?

3 pesfan:

skriven

hej! jag har inte spelat pes på ett bra tag tills idag då jag också installerade senaste datapacken och fick nya skor m.m. men hur vet jag om även senaste gameplay patchen 1.02 installerades? kan man kolla det på nåt sätt..?

4 Phykyloman:

skriven

tjenare! om någon är intresserad av en allsvenska optionfil till xbox 360 så har jag gjort en själv. det medföljer två extra lag (Hammarby och Brommapojkarna). Länk finns nedan:



http://hotfile.com/dl/91284878/77f57fd/Phykylomans_Allsvenskan_Optionfil_PES2011_XBOX_360.zip.html

5 Jakob:

skriven

Hej!

Någon som vet ifall Konami brukar släppa en patch som uppdaterar alla januari-transfers senare, eller är det vara något man får fixa själv? Tacksam för svar :)

6 Caniggia:

skriven

Ja de brukar släppa en övergångspatch i mitten av februari!

7 Vendela:

skriven

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.