Level7 kör PES 2011 ladder på 360 där man kan vinna 5000kr

8 kommentarer


Jag vet att det var en stor besvikelse för många 360 spelare att man inte kunde vara med och tävla om en världsmästerskapsplats i PES LEAGUE på http://pesnordic.com. Men istället har Erik på Level7 dragit igång en egen ladder där man kan vinna 5000kr. Där ska du såklart vara med!

In och anmäl dig direkt här! http://level7.nu/spel/spel.php?id=5459&show=news&aid=199587
 
1 Lars:

skriven

coolt!

2 Proevo:

skriven

Hej! Vet någon var man kan få tag på Winning Eleven 2011? Vad jag har hört ska det vara aningen annorlunda gentemot PES. Vissa skulle till och med säga bättre.

3 FamousRuler:

skriven

@ Proevo

På vilket sätt bättre? vad är annorlunda?

4 Proevo:

skriven

@ famousruler



Det ska bland annat vara ett allmänt bättre flyt i spelet, mer slimmad grafik samt bättre responstid. Även AI:n ska vara smartare. Folk som har både Pes och WE säger att det helt enkelt känns bättre, medan tvivlare påstår att det är placebo effekt. Det är givetvis ingen jätte stor skillnad spelen emellan men om man är die-hard pesfan så ska det tydligen vara värt att skaffa WE. Eftersom Winning Eleven endast är tillgängligt på den japanska marknaden sägs det att Konami utvecklar eller snarare modifierar spelet efter sina lokala användares behov.



Gamla Pes-rävar säger att traditionen alltid varit som så att Winning Eleven varit bättre än PES. Och traditionen fortsätter tydligen i år med..

5 Hillinho:

skriven

Är det någon mer än jag som upplever MLO totalt ospelbart pga allt lagg?

6 Phykyloman:

skriven

Tjenare alla PES-ägare jag ska bara säga att jag för fullt håller på att skapa en Allsvenska-patch till 360, tyvärr har jag varken PS3 eller PC versionen så jag har inte kunnat göra patchen till något mer än 360. Patchen beräknas att släppas under höstlovet något datum nästa vecka, frågor och svar ska jag försöka svara på så gott jag kan.

7 Richard:

skriven

Phykyloman



Har du någon annan OF som grund? WENB?

8 Phykyloman:

skriven

Premier League, La Liga och hela Serie A ligorna är med och dessa är hämtade från Dragonskins OF till 360. Jag har sedan gjort Allsvenskan som ska medfölja. Jag har gjort allsvenska lagen, tröjdesignerna och emblemen själv.