Vinn ett Castlevania till PS3

12 kommentarer

Nu kan ni vinna ett Castlevania spel till PS3 genom att skicka in ett mail till [email protected] senast fredagen den 15:e.

Svara på de här två frågorna. Den andra frågan är avgörande.

1. Vad heter huvudpersonen i spelet?
2. Hur stor är sannolikheten att tjejen i videon någonsin spelat Castlevania?

Ett bra svar på fråga två ökar chansen att vinna!

 
1 Anonym:

skriven

ska jag vara helt ärlig så måste jag säga PRO EVOLUTION ROCKAR!!!! snacka om förändring om vilken frihet jag har. jag har aldrig kännt liknande förr varje öre var värt denna år köpet av pes!

jag älskar alllt jag är så nöjd. kan ni tänka er att jag har följt denna spel på ps1 när de liknade kistor för de var så fyrkantiga.

REVOLUTION I PES SERIEN!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR DEN UNDERBART STRÅLANDE GRYM MED KÄNNSLA FANTASTISKT OVERKLIGT hur lyckades man sergös. till ni som gnäller fortfarande stick o spela annat!

2 Caszelly:

skriven

Hon e HOT

3 kicko:

skriven

Kan inte annat än hålla med om föregående talare..

4 kicko:

skriven

*edit*å då menar jag inte Caszelly

5 Pes11:

skriven

Fan, jag har kommit på en sak som fått mig att tappa lusten att spela Pes 2011. Mitt uppe i all exstas om hur fint spelet är har jag upptäckt att det fan är helt värdelöst när man spelar mot datorn. Pes 2011 är fantastiskt när man möter en mänsklig motståndare men mot datorn duger det inte för fem öre. Seriöst, motståndarna kan ju knappt hålla bollen i laget i mer än 5 sekunder. Så fort de får bollen kontrar dem och går rakt på mål. Aldrig har dem passat bollen lugnt inom laget och gått på säkerhet. Der är ju inte kul alls att jag kan vägga mig igenom motståndarna hur lätt som helst och spela ut dem under en halvlek utan att de knappt rör bollen, eller bygger upp ett eget spel. Förstöer ju känslan av realism totalt. Jag som gillar att tralla runt på League-mode och spela mot datorn. Till och med på Pes 2010 spelade AI:n mer realistiskt. Vad fan har Konami gjort?



När de äntligen trollar ihop ett anständigt fotbollspel så förstör de AI:n istället. Jag vill inte kunna passa runt och spela ut vem som helst utan det minsta utmaning.

6 Gustav:

skriven

@ PES 11 - Kan inte annat än att hålla med. Det skrev jag i min review också. PES 11 är ett spel för den som spelar mot andra människor. Datorn klagas det alltid på, vare sig den är tillräckligt bra eller dålig. Inget går upp mot en annan människa.

7 Pes11:

skriven

Ja. Man vill ju känna efter en match att "fan vad jag spelade ut dem". Nu kan man ju inte känna den tillfredsställelsen eftersom man kommer spela ut motståndaren i vilket fall. Jag skulle vilja att Pes 2011 var som så att om man inte anstränger sig och spelar bra så är det man själv som kommer bli utspelad.



Jag vill kunna spela med Inter mot Barcelona och veta av att det är Barca som kommer styra matchen och att jag måste spela defensiv kontringsfotboll.



Det är alldeles för enkelt på Top Player nivån!

8 Cesc:

skriven

Hur av-aktiverar man sitt playstation+ konto?

9 Arre:

skriven

vet nån hur man tar bort spelarnamnen ovanför motsåndarens spelare, det e riktigt störigt.



Om Konami vill att det ska vara så matchlikt som möjligt varför i helvete har man namn ovanför spelarna som man inte verkar kunna plocka bort för annat än sitt eget lag när man möter datorn...

10 Rune:

skriven

Det där med spelarnamnen som inte går avaktivera är rätt störigt det håller jag med om. Svårighetsgraden mot datorn också. Man får sänka sitt favoritlagslags stats eller spela med nåt sämre lag för att få extra utmaning.



Finns en del smågrejer jag stör mig på, exempelvis det här med löpstilar. Kikar man i detalj i editläget så märker man att det enda som skiljer spelarna åt numera är hur pass krökt rygg de springer med. Alla fyra löpstilarna har exakt identiska arm- och benrörelser i övrigt vilket är lite tråkigt. Jag hoppas konami nån gång gör så att man kan justera kroppsdel för kroppsdel. Exempelvis skapa en spelare med kombinationen utåtriktade fötter, hjulbenta knän, yviga armrörelser osv så det blir större variation.



Lite gnällig är jag men jag tycker PES är ett jäkligt bra spel i det stora hela. Årets upplaga är en oslipad diamant.

11 PES skapare:

skriven

hur aktiverar man stragedi manuel?

genom att hålla select och trycka trekant elr cirkel m.m



hur aktiverar jag manuel anfall elr förrsvarspel i nivåer?

håll i select och R1 för anfalls nivå elr R2 för försvarsnivå



varför är spelare som di maria sämre när de har rätt stats?

jo för han har inte fått (skulderfintsförmåga) kort de betyder han inte kan vända o vrida i höghastighet och de fel! han ska ha denna kort för att kunna ha bra driv i utmaning.



hur lägger jag dom i offside?

i menyn där de står ridigera ledning gå in där, vidare till inställning för automatisk aktivering. där kan du boka av/på ifall hela backlinnen ska ställa motståndaren i offside!

12 Anonym:

skriven

har ni märkt att dom korta spelare springer ner till målstolpen skyddar målvakten. de har faktist räddat mig flrea gånger. förr så kom de en rusande spelare som david villa med hög response o peta in stolpskott då var mina försvarare helt stelda. men inte nu längre stort PLUS+