Konami har öppnat sin officiella sida för PES 2012

En kommentar
Konami har slagit upp dörrarna för sin nya PES 2012 sida. Snygg och stilren.

I skrivande stund har Pro Evolution Soccer fansidan på Facebook 4,248,124 miljoner användare. Om vi räknar på att Konami säljer spelet till 250:- till handlarna så hade man alltså dragit in runt 1 miljard på PES 2012.  Konami räknar antagligen med att sälja tre gånger så mycket som det.

Kolla in myPES också om ni inte vet vad det är ännu. Det kommer att göra våra communities så mycket bättre. Klicka på bilden för att komma till den officiella PES 2012 sidan. 

 
1 Yens:

skriven

Jag kommer verkligen inte runt det faktum att jag har sjukt kul med ett ofärdigt demo! Fortfarande behöver målvakterna en rejäl putsning (därmed inte sagt att de ska bli omänskliga, det måste alltid finnas en chans till rejäla blunders hos målvakterna i ett fotbollsspel då det är något som händer ofta på riktigt), och lite småsaker här och där men den totala spelglädjen överväger förkrossande mycket.



Försökte igår ge mig fan på att jag skulle slå Man U (Liverpool- supporter ;)) med Porto på Top Player, gav dock upp efter 5 raka förluster med ett (1) gjort mål! Och inte en enda gång kände jag att CPU:n hade gjort orimliga saker mot mig, de spelade helt enkelt ut mig, och jag har aldrig varit så nöjd över att vara utspelad;)