1 gagg:

skriven

länk har kommmit:):)

2 GlejsSWE:

skriven

Eftersom jag är optionfil-missbrukare så ska jag testa denna också :) Läste att du använt Daymos fil som grund, vilket är positivt!

3 eidez:

skriven

GLEJSSWE funkar den för dig? för mig funkar allt förutom att många av de allsvenska klubbarnas ställ inte funkar:(

4 Kajsa Arnehed:

skriven

Vad kul dina poster verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! (: Hoppas du har en trevlig helg :p

5 GlejsSWE:

skriven

Eidez, det är ungefär samma problem för mig. De flesta lagen har felaktiga så kallade "bröstloggor", som man kan skapa eller ladda i edit-menyn (lag -> matchställ). T.ex. Helsingborg har för mig Palermos bröstlogga. Hammarbys bortaställ + målvakt har Brasiliens bröstlogga.. Trelleborgs tröjor står det Fly Emirates på.. Det kanske har att göra med att man har kvar massor av filer på Xboxen från en tidigare optionfil, vet ej. De lagen som ser helt korrekta ut är Djurgården, Elfsborg, Gais och Gefle.