Tankar om det nya året!

4 kommentarer


Dött på PES fronten? En smula kanske. Det krävs en del för att starta om. Jag har spelat en del matcher i jul på PS3. Det har varit schyssta uppleveler. Några gånger har jag växlat till Wii-versionen (den laggar ibland riktigt räligt) och så har jag spelat Buzz med mina underbara vänner. Kan inte säga att det här har varit min bästa jul men man kan ju alltid hoppas att det blir bättre.

Jag har skrivit ett blogginlägg på PESNORDIC som handlar om när folk vill spela turneringarna det här året. Vi måste köra igång snart igen. Är det ingen som tycker något så kör på samma dag.
GOD FORTSÄTTNING!
 
1 DLundberg:

skriven

tycker måndag eller tordag kväll blir bra me turneringar...

2 AssCandy:

skriven

söndagar skulle nog va smidigast för dem flesta

3 pesskapare:

skriven

känner mer och mer att jag växer ifrån pes men inte helt :) efter 11 år spelandet tog call of duty över för mig. spelar ständigt call of duty black obs, mer verklig än så tycker jag inte man kan komma :) helt otroligt vackert spel speciellt med sniper. det är svårare med sniper men när jag får in mina träff så njuter jag :) sorry alla pes fans

4 Olivia:

skriven

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D