Det ryktas om patch 1.03!

9 kommentarer
Adam på WENB har berättat det kommer lite info om patch 1.03 inom de närmsta veckorna. Vad den kommer innehålla är dock okänt. Folk hoppas på lobbys för de som spelar manuellt, andra hoppas på ännu bättre målvakter.

Vad hoppas ni på?
 
1 Bad:

skriven

Pes 2013...

2 Caniggia:

skriven

Att vänta till PES 2013 hade jag inte pallat. 2012 är tillräckligt bra för att jag ska vilja spela det hela året. Jag irriterar mig på vissa saker men spelet är ju sjukt bra. Jag skulle vilja se det här.



- Att gula kort delas ut för vanliga X tacklingar om tacklingen görs för att det uppenbart stannar upp spelet vid kontring.

- Att knuckleballskotten inte är så effektiva när de skjuts på målvakt.

- Att vi får passningslobbys.

- Att man tar bort möjligheten att se den andres form när man går in mark man settings online.

- Att cursor inte ändras automatiskt vid hörnor.

- Att cursor går att ändra vid throughballs.

- Att man kan ändra dräkter inne i spelet om man råkat göra felval i menyn.

- Att radarn är mer synlig som transparent men "fadar" när man spelar i radarområdet.



Ja det var väl allt jag kunde få med som buggfix.

3 Zabaleta:

skriven

- fri blandning av matchställen som i pes 5 eller 6

och att man även kan ha 3dje ställen närsom under ML

-tydligare 360 movement som fifa

-lättare att göra alla dessa finter, mer som fifa på det med!

- sen så klart mer av det vanliga dvs fler licenserade lag/ligor och fler riktiga ansikten på spelare

4 Yens:

skriven

"-lättare att göra alla dessa finter, mer som fifa på det med!"



Ehh, nej tack, FIFA är ju ett enda kaos med övernaturliga finter som en 5-åring klarar göra direkt. Herregud, varför måste folk ha det ENKELT för? Ett spel ska väl ändå innehålla någon form av utmaning?

5 Teddy:

skriven

Bättre & hårdare skott som det när man spelade demot, sedan att kunna passa bollen över försvararna in på open Ground MF  utan att målvakten rusar 20 meter utanför straffområdet!!!!!!!!!

6 Teddy:

skriven

Bättre & hårdare skott som det när man spelade demot, sedan att kunna passa bollen över försvararna in på open Ground MF  utan att målvakten rusar 20 meter utanför straffområdet!!!!!!!!!

7 Caniggia:

skriven

Zabaleta - Håll dig på fotbollskanalens forum om du inte kan hålla tungan rätt i mun.

8 ibra:

skriven

lyssna canigga du e simpel helt enkelt skaffa ett liv sitter här o klagar på andra

9 Caniggia:

skriven

@ Ibra - Visst. Jag é simpel, rak i ryggen, och skriver den här bloggen. Eftersom du besöker den så måste du ju också gilla den och PES. Jag bemöter folks kommenterar och tar bort de kommentarer som är ointelligenta. Det har jag rätt till eftersom det är min blogg. Peace out.