Irriterande!?

Kommentera

Jag kommer att skicka ett mail till KONAMI på måndag. Jag vill att de mest självklara buggarna ska fixas.

Som det är just nu fryser spelet och slutar fungera när man laddar taktiker i olika spellägen och med olika lag. Och som om det inte var nog så måste jag skapa en helt ny taktik om jag spelar i "Grupp Liga" för där fungerar inte ens taktik som man skapat efter 1.02, så jag måste göra om taktiken igen.

Varje gång ett möte har slutat online och man kommer tillbaks till rummet så står båda spelarna på ready och man måste lämna rummet och skapa ett nytt, men gör det inte allt för snabbt för då är rummet osynligt för de som ska in i det. =O *Chockerande*. 

Jag vet att Adam på WENB kommer att vara med och utveckla spelet men tekniken bakom kommer fortfarande att vara japansk, och ja, de som har arbetat på tekniken på spelet de fem sista åren har ärligt talat gjort ett ruttet jobb. Man kan säga vad man vill, som typ att de HAR HAFT ett litet arbetslag med mera, yada yada, men det är ingen ursäkt. Ingen av de fem senaste spelsläppen har varit tillräckligt bra vid release enligt mig, de har blivit okej efter flera stycken patchar.

Samtidigt åker Jon (PES Europeiska Teamleader) på semester till Barbados utan att ha någon ersättare under tiden han är borta. Spelet fryser fast efter Patch 1.02 och nya problem dyker upp. Tills nästa år så borde de släppa spelet lagom till Julhandeln.

Det verkar vara ungefär då de har patchat färdigt spelet om man tittar på tidigare års PES-släpp.

Kommentarer?