Lirade PES 2013 Demo 1 idag...

3 kommentarer


Jag som hade sagt att jag skulle vänta tills att demo 2 kom ut på PSN. Nu blev det lir på 360 hemma hos GoaGuru som uttryckte sig milt sagt positivt. "Jag tror att detta är året då jag återvänder till PES" sa han och det citatet ekade i princip ända ner till Frankfurt.

Vi spelade två matcher. Han som Tyskland och jag som Portugal. Blev förlust med 1-0 och lika 2-2.

Mina intryck:
- Jag gillade de nya utkasten även ifall de var för lobbaktiga ibland.
- Målvakten i Portugal släppte in två mål på närmsta stolpen vilket jag inte riktigt tyckte var verkligt.
- I övrigt gjorde målvakterna snygga räddningar på andra skott.
- De nya brytningarna med dubbeltryck på X satt fint.
- Ibland hade spelarna problem med bollkontrollen och animationerna kändes ur balans.
- Det är ett långsammare spel med mer varierat passningsspel.
- Det är mer troligt att man får in en fot när man spelar försvarsspel nu.

Det var det, på onsdag kommer jag med nya intryck...
 
1 PF:

skriven

andra demon e släppt
pes släpps 21 lr 27 september en vecka innan fifa förhandsboka på bb lr zavvi de va ett tag sen ni la upp nån vettig info .. bara om era pes turneringar och era resor .. skriv nått om spelet iistället.. e det en resebloog lr. va e det för slags hemsida simpelt

Svar: Har du några cash? Ge dem till mig i så fall så ska jag skriva om hur jag reser till BK och käkar Whopper meal deluxe. Har precis skrivit om demo 1 och mina intryck. Ta det chill!
Caniggia

2 Börje:

skriven

Tjoho...

Nån som vet vilken tid demo 2 kommer till PSN?
Är inne där nu med ingen demo ännu....

3 Börje:

skriven

Jippi, nu dök den upp.
Game on!