Fixlist patch 1.03.

En kommentar

I mitt förra inlägg klagade jag ganska friskt på Konami och tydligen hördes mina böner. Dagen efter mitt inlägg släpptes en fixlist som förklarar vad patchen gör. Det var bra. De två mest intressanta förändringarna i spelet är naturligtvis bättre offsideavinkningar och bättre målvakter. 2vs2 är det bra att de fixar men om det fortfarande laggar apa är det ändå inget roligt att spela.
 
Två och en halv dag kvar till release! :)
 
1 Anonym:

skriven

Tjena!

Har fått YLOD på min PS3a och nyss fått en ny. Sitter nu och kopierar över en optionfile men inser under tiden att den nya PS3an inte har uppdateringarna. Och det har kommit fler uppdateringar sen jag laddade ner optionfilen. (WENB option file V3 är det) Finns det något att göra i detta läge? För om jag uppdaterar PES så kommer väl den senaste med per automatik och då funkar väl inte OF? Eller kan man komma runt detta? Tänkte att du hade koll på detta kanske..

Mvh
Ola

Svar: De flesta som gör optionfiler uppdaterar sina gamla filer så att de passar med patcharna. Då är det bara att dra ner den senaste versionen.
Caniggia