Chelsea blir mitt lag i SM 2012

En kommentar
 
Jag har planerat att åka till SM. Men måste först kolla så det e OK med jobbet. I SM så faller valet på Chelsea då de känns som det bästa laget försvarsmässigt för mig. Jag gillar lite tyngre backar där bak och Terry och David Luiz passar mig perfekt. Cole ångar på kanten samtidigt som han är duktig på det mesta. Högerbacken är  lite mer öppen men både Essien och Bosingwa kan lira där om man betänker motstånd. Mittfältet är väl inte det allra bästa men vinner boll genom sin fysik. I tremanna-anfallet finns det en bra mix av tyngd (Drogba) och finess och kvickhet i Juan Mata. 

Chelsea är kanske inte det bästa laget i spelet. Men styrkan passar mig fint. Det blir 4-3-3 som i orginaluppställningen i senaste uppdateringen. Mitt mål är att gå vidare från gruppen i SM, då är jag nöjd med mitt deltagande i SM för första gången sedan 2007, då jag gick till åttondelen och åkte ut på straffar.
 
Tre veckor kvar till Inferno Arena.
 
1 zyrien:

skriven

Gustav: Kan du komma in på Skype snart? Jag har hittat en kodare och behöver ha din hjälp soon.

Keep in touch bro!