1 Bointus:

skriven

Vad tycker du om demot då? Jag tycker det känns lite segt i kontrollerna, samma seghet som man har fått kämpa mot med olika inställningar sedan länge (PC).

Men skön fotbollskänsla på nått sätt, även om det verkar ganska oslipat.

Svar: Ja, jag har inte testat det ännu. Kommer inte testa förrän efter jag spelat SM. Ska du va med?
Caniggia

2 Bointus:

skriven

OK, kanske är lika bra. Men det är väldigt likt PES 2012, som jag inte är nått vidare vass på. Så jag hoppar SM :) lycka till!

3 Mathias:

skriven

Har alltid spelat fifa.. har testat föregående pes spel, men har tyckt att spelkänslan inte finns där för mig riktigt.. men efter ja testat 2013 demot så är ja riktigt sugen på pes i år. älskade spelkänslan i år..

så i år är jag redo att dumpa Fifa..
Lets Go PES

4 Emil:

skriven

Inget svenskt lag alls iår?
Kul annars med de saudiska och amerikanska lagen.

Svar: Ser inte ut så tyvärr :( Jag skulle gärna ha med New York Red Bulls.
Caniggia