Ny myClub trailer ute idag - 13 dagar till release.

2 kommentarer
Konami har släppt en ny trailer som visar godbitarna ur deras förbättrade myClub. Själv är jag ingen större fan av modes där man måste betala för att få nya spelare. Jag tycker det känns HELT onödigt och jag kan inte förstå varför så många ödslar sina slantar på sånt här nonsens. Här är videon i alla fall.
 
 
 
 
1 Mathias :

skriven

Instämmer helt i synen på den här typen av spellägen. Hoppas otroligt mycket på master league i år. Vad tror du om euro 2016 licensen, är det möjligt att dem kan sno åt sig några granska arenor till den kanske?

2 Anonym:

skriven

Franska arenor menar jag ju såklart.

Svar: Jag tror de kommer att gå all in på den här licensen och skapa ett separat spel för det. Det här är chansen att skapa ett multinationellt intresse för PES, även i de länder som inte går till EM. Chansen att kvala in ska ju finnas i spelet tycker jag så att man kan ta sig dit med vilket lag som helst i Europa. Jag hoppas de satsar!
Caniggia