Min situation på PES 5 (PS2) online!

3 kommentarer
Jag är i skrivande stund rankad 70:a bland 50 000 registrerade. Jag har nu flyttat mig till en server där det till största delen bara finns pålitliga spelare. De kommer från forumet på www.pesfan.com och jag har sedan jag började spela där upplevt mindre lag och mer fotboll. Min kompis Jonas finns också online och våra användarnamn är Caniggia samt Goaguru om det är någon som får för sig att leta efter oss.

Det finns nog inget spel till PS2 som slår PES5 online. Det är bara det bästa som har hänt onlinespelandet någonsin. Om några dagar kommer dock Metal Gear Solid 3 : Special Edition och där ska man också kunna spela online mot 5 st andra. Det är ju även det ett Konamispel så förväntningarna är höga och de brukar ju uppnås.

Samtidigt så kan jag dela med mig av mina användarnamn på andra PES forum.

www.pesfan.com = Caniggia
www.pesinsight.com = GustenGroda

 
1 Pontare:

skriven

Oh, du er ganske geek Caniggia ;) Skulle ønske vi hadde en norsk ekvivalent av deg, som gav ut en "Tippeligaen Option File".

2 Malin Jorsell:

skriven

Hej. Jag håller just nu på att planera ett reportage i HD om personer som skriver blogg. Jag tycker din verkar intressant. Vill du får du gärna höra av dig så kan jag berätta mer. Antingen mail: [email protected] eller tfn: 042 - 489 9154. MVH Malin Jorsell, Helsingborgs Dagblad.

3 Mats Magnusson:

skriven

Nämen vilken kille du är! Skapar nya rolig aoptionfiler och ska få va med i hd.. :D
Bara att gratulera...årets man inom svensk fotboll!'

Mjao and peace out