Jag har gått med i PES-ligan

2 kommentarer
Jag har gått med i PES-ligan för att se vad det finns för motstånd bland PC användarna online. Själv så kör jag PS2 versionen men det ska ju gå att möta PC användare online också. Ska bli intressant att se hur bra den funktionen är i praktiken. Jag kommer spela med Sochaux eftersom jag kom in som en av de sista som valde lag. En rolig utmaning. Det roliga med Sochaux är att det är Alvaro Santos (Helsingborgs IF, FC Köpenhamn) nya klubbadress. Vi får se ifall jag kan ställa till med några skrällar.

Jag kommer naturligtvis att presentera mina matcher här på bloggen. Kanske med några klipp från matcherna om det finns möjlighet.

God fortsättning och Gott nytt år.
 
1 Emil:

skriven

Lycka till! Hoppas att det går bra. vet du om konami kommer uppdatera lagen efter denna transferperioden? till 360 då alltså. Det kommer bli jobbigt annars.

2 Caniggia:

skriven

Det har jag ingen aning om. Jag ska försöka luska ut detta inom en snar framtid. Bra förslag. Tack Erik.