Ett nytt år med mycket nyheter!

En kommentar
God fortsättning!

Det finns en hel del att vänta på i Pro Evolution Soccer scenen det här året. Winning Eleven 10/Pro Evolution Soccer 6 släpps som sista del i serien till PS2. I den sista delen kommer vi få ser mer avancerade funktioner i onlineläget. Förhoppningsvis med cuper och ligor inkluderade så att man kan spela med avstängningar m.m.

Jag har nästan inte alls spelat spelet mot datorn (PS2) utom för att titta på mina egna kreationer inför allsvenskan 2006 för att se hur de ser ut. Jag hoppas kunna erbjuda alla 14 lagen lagom till starten av Allsvenskan i April, som mall kommer jag att använda statistiken för Djurgården i PES5. Naturligtvis kommer nivån då bli mycket lägre än nivåerna som jag hade i PES4. Men vad gör man inte för realismens skull.

För närvarande är jag rankad 75:a online och jag hänger mest på server 0303 (forumfansen på www.pesfan.com) och på den franska servern eftersom jag märkt att de är väldigt duktiga på spelet där.

Vi ses Online!
 
1 Magnus:

skriven

Hej! Hur går det med den allsvenska optionsfilen? Skulle gärna ladda ner den och lägga den på ett andra minneskort när den blir klar. Jag har uppdaterade utseenden på Djurgårdens trupp om du skulle vilja ha det. I så fall så kan jag skicka min optionsfil till dig...
Hoppas annars på att möta dig online någon mer gång. De matcher jag spelade mot dig i höstas var otroligt kul. (Mitt nick är "mangelito")