Rasmus Elm klar för AZ Alkmaar och PES 2010

12 kommentarer


Det är inte många som kan ha missat det. Men Rasmus Elm är klar för AZ Alkmaar. Rasmus får inte spela i Champions Leagues gruppspel och jag tänkte att jag skulle göra det lite lättare för honom att ta det beskedet med en nypa salt genom att lägga ut hans relativt välskapade ansikte i PES 2010. Elm kan om Alkmaar tar sig förbi gruppspelet spela i slutspelet av Champions League eller Europa League. Jag kommer att söka Rasmus för en kommentar angående sitt eget nylle under nästa vecka!
 
1 CallC:

skriven

Väldigt lik för att vara en så okänd spelare. Jag är från Blekinge och håller på Mjällby. Deras unga stjärna Erton Fejzullahu lämnade för NEC Nijmegen. Finns han med i spelet?

2 Caniggia:

skriven

@ CallC - Hej! Vi hade Ekenberg i Helsingborg för en massa år sedan! :) Erton var ju också ett samtalsämne här. Jag ska kolla det nästa gång jag spelar spelet i Stockholm! =)

3 Måns:

skriven

Du råkar inte sitta på fler sådana spelarbilder? ;) Vilken trupp kommer Sverige att ha?

4 Caniggia:

skriven

@ Måns - Sverige har truppen från Danmark hemma.

5 Markus:

skriven

Hej, jag håller på ÖSK och vår käre tekniske vänsterytter Roni Porokara har den senaste tiden spelat en del för Finlands landslaget. Vore kul om du kollade upp om han finns med och kanske kunde få med en bild? ;)

6 Caniggia:

skriven

Ska kolla det nästa gång jag spelar Markus. Jag tror att han var med. =)

7 Eken:

skriven

Ta reda på om man kan byta lag i ML nästa gång du spelar, Cani. Är faktiskt väldigt viktigt för min del. Tack på förhand!

8 Kim:

skriven

Hej Cannigia! Har lite frågor som du kanske har svar på?

Jag har alltid tyckt att betygsystemet är fruktansvärt då man ibland dominerat matcher med en spelare, gjort ett par mål och nån assist och får betygen 5.5, är detta förbättrat? Och finns det ett releasedatum än? Och finns det möjlighet att i år igen förhandsboka det via dig, det var en bra deal. Svara gärna via mejl! och förresten, är de andra börderna Elm med? David är ju klar för fulham!

Tack

9 Caniggia:

skriven

@ Eken. Vet inte om det är möjligt. Man kan i alla fall inte sluta ett jobb.



@ Kim. Betygen är inget jag hunnit kolla på. 22:e Oktober är releasedatum. Det kan bli så att vi kör något som liknar förra året angående förhandsbokningar. Alla bröderna Elm är med i spelet, vet dock inte om någon av de kommer att vara i sina nya klubbar när spelets släpps men det hoppas jag. =)

10 Chris:

skriven

Jag förbokar gärna om det går =)

11 barca:

skriven

när kommer nästa update med alla övergångar i sommar????

12 barca:

skriven

till 360