Kenneth Klingborg har slutat på Konami

4 kommentarer

...men med det här inlägget vill jag säga tack till Kenneth. Han gav mig chansen att bygga upp en bas för PES Communityn i Norden, jag fick chansen att visa vad jag gick för och jag fick göra en massa roliga resor och träffa viktiga människor inom industrin.


Detta har gjort att jag ibland har kunnat ge info till scenen som ingen annan kunnat ge och det har varit ett privilegium som gjort att jag till viss del skapat mig ett ganska stort namn inom PES-världen. Den sista tiden kom jag och Kenneth lite på kant men jag måste vara ärlig och säga att utan Kenneth så hade jag aldrig fått möjligheten att göra det jag alltid älskat och det är att vara en hjälp och informationsbas för PES-älskare.

Kenneth är också en riktigt skön kille att hänga med vid sidan av affärerna. En mycket trevlig människa med en stor portion humor och glimten i ögat.

Tack så mycket Kenneth.

Nu undrar vi vem som tar över som ansvarig för PR delen i Norden. Är det någon som har en gedigen bakgrund inom PR så kan ni kontakta mig så rekommenderar jag om jag får höra att en position ska tillsättas.


Jag (som hade älskat jobbet) har som sagts tidigare en annan väg att vandra.
 
1 L7-erik:

skriven

För tillfället är det i alla fall Jens Hvass på Nordic Game Supply som har hand om Konamis titlar. Skulle gissa att det kommer vara så ett tag.

2 Caniggia:

skriven

Okej. Tack Erik, då vet man det :)

3 Jessica:

skriven

Hejsan, Intressant blogg!



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

4 pot:

skriven

ey jessi.. who CARES?!!!!