1 Felix:

skriven

Hej! Jag brukar läsa din blogg, tack för all bra info! Jag tänkte efter något år med fifa gå tillbaka till pes, så jag undrar bara, går det att få in patchar på xbox 360? Och var hittar jag den filen i så fall? Jag vill gärna ha alla pl lag rätt :) Mvh Felix

2 pesten2014:

skriven

PES EL PESTEN?

Efter att ha provat på demot och tittat på diverse videos på pes 2014 kan man inget annat än att skratta åt detta halva färdiga spel.

Känns som att man bara vill släppa ut ett spel för att sen fixa till den med olika patchar och varje år samma visa.

Med facit i hand har vi sett att konami som driver pes spelen inte kan hantera ps3 kraften på ett bra sätt.

Synd att fox engine kommer i fel händer!

I år köper jag inte pes 2014 istället blir det fifa 14 och det blir mitt första fifa spel så dåliga är pes spelen nuförtiden så att man tvingas välja fifa!

3 soft air:

skriven

Det var väldigt buggigt

Svar: Ja, det är det verkligen. Patchen kommer någongång denna månaden. Men man vet inte ens om det hjälper.
Caniggia