1 Don-T:

skriven

Tack för nedräkningen det var trevligt! Pes world har fixat dräkter och managerbilder till hela premierleague, funkade fint att lägga in
http://www.pesworld.co.uk/2015/09/pes-world-pes-2016-premier-league-pack.html

2 Anonym:

skriven

Det funkar inte för mig! Har lagt in båda mapparna och zippat dom men när jag går in på editmode och ska importera bilderna så dyker inte ens usbn upp? Har testat med olika usb också men dom dyker inte upp när jag ska välja usb enhet.

3 Haplo:

skriven

Till Anonym:

Har du skapat en WEPES mapp på USB stickan och lagt dem där, för om du inte har gjort det kommer den inte hitta stickan.

4 Don-T:

skriven

Sen fick man lägga in dom i själva spelet först, så det gick inte att importera direkt från stickan , men det stod hur man skulle bete sig.
Ett tips är att fota bild på dräkterna innan med lagnamnen under , för det var inte helt enkelt att se ingame vilken dräkt som var vilken.Men hade man bild framför sig så var det inga problem.
Jag la in alla managers,bytte alla lagnamn och alla dräkter förutom tredjedräkterna

5 Don-T:

skriven

Här är en länk till en 900meg stor fil http://pesgalaxy.com/index.php/Thread/4981-PES-2016-STUFF-MEGAPACK/?postID=105174#post105174
, innehåller allt man kan tänkas vilja ha.För min del är det bara landslagen och premier league som jag vill ha riktiga dräkter till och dom finns alla med i denna filen plus en hel drös annat smått o gott.
kan kanske vara så till dig som itne fick filerna att hittas på usbminnet, att dom ligger i undermappar dom ska nog ligga lösa direkt i WEPES mappen

Svar: Tack för länken Don-T!
Caniggia