Pro Evolution Soccer 6

4 kommentarer
Förhoppningsvis så kommer jag att kunna prova en demo av Pro Evolution Soccer 6 redan nu i början av Augusti. Det roligaste är att jag kommer att få prova den nya versionen till X-box med nästa generations grafik. Det blir isåfall något i hästväg.

Annars så kommer Konami att presentera fullversionen av PES6 nere i Leipzig den 23-27 Augusti och jag ska försöka ta mig dit för en förhandstitt. Naturligtvis så får ni alla ta del av den här på sidan i så fall.

Ha det hallon! =)
 
1 Anonym:

skriven

Är det någon skillnad på nya Winning eleven och PES 6?

2 Anonym:

skriven

Winning Eleven är ju bara släppt till PS2. PES 6 kommer släppas till alla nuvarande format. Det blir antagligen som det brukar i den europeiska versionen, mer realistisk och europeisk fotboll där det är lättare att försvara.

3 apanola:

skriven

hyffsat avundsjuk man blev nu då, förväntar mig en låång text sen om hur spelet är.

4 Caniggia:

skriven

Naturligtvis så kommer jag att hugga in med gaffel och kniv och berätta om allt som spelet kan komma att erbjuda. =D