Nio lag till klara...

6 kommentarer
Jag gjorde färdigt några st till lag den här senaste veckan.

Gefle IF, Hammarby, Helsingborgs IF, Halmstads BK, BK Häcken, Kalmar FF, och Malmö FF är färdiga. De två ö:na Öster och Örgryte fixar jag nu under helgen. Efter det så kommer jag att ta ett lag varje dag och fixa stat för stat, spelare för spelare och försöka göra den mest rättvisa och bästa uppdateringen för en allsvensk liga någonsin. Den kommer förhoppningsvis att kunna vara mall för framtida versioner av allsvenskan om nu ligan kommer med i PES6. Just nu är jag inne på Svenska Fans och kollar upp vänsterfötter. Har frågat om Kalmars och Malmö FFs och fått god respons.

/Caniggia
 
1 Dusse:

skriven

Om du behöver någon hjälp med Bajen eller Gefle hjälper jag gärna till, har bra koll på dem. Ser lovande ut förresten..

2 Gustav:

skriven

Tjena :) Om det är något speciellt som du vill ha med så är det bara att skriva. Detaljer i utseenden och sånt kan behövas samt såklart vänsterfötter. Jag kommer öppna ett forum snart där jag kan skriva in statistik som folk kan kritisera eller prisa :)

3 DON:

skriven

Hej,

Vänsterfotade i MFF;

Christian järdler (Back)
Glenn Holgersson (back)
Behrang Safari (Mitffältare resp. anf.)
Emil Halfredson (Mitffältare resp. anf.)

4 Gustav:

skriven

Tack så mycket! MFF är fixade så gott det går nu :)

5 Jonathan:

skriven

Kommer detta att funka te pc med? Annars vill jag bara säga Underbart att nån tar tag i det här..som jag längtat

6 Augusttindra:

skriven

Greetings. This site is so full of information