Ny säsong i PES-Ligan

2 kommentarer
PES-Ligan

För de rutinerade spelarna är det sjätte säsongen. För mig är det den andra. Förra säsongen spelade jag mycket fin fotboll med Sochaux och vann ligan överlägset. Det här året bestämde jag mig för att byta lag och det blev ett förbättrat lag i Rennes. Rennes har Utaka, Hadji och Monterrubbio som är mycket duktiga. Vi får se hur det går. Jag ligger nu i division fyra. De två bästa lagen flyttas upp, trean och fyran får kvala mot de som har hamnat på kvalplats (13:e, 14:e plats) i division tre.

Jag vill också lyckönska några vänner. GoaGuru, Auxerre (div. 6a), Don-T, Sheff Utd (div. 6b) och Zleozz, Real Betis (div. 2).

Ligatabellen för div.4 hittar ni här http://www.pesligan.net/competitions/?cid=53
 
1 Anonym:

skriven

Lycka till.

Allez le Rennais. Allez le foot Francais =)

2 Mattislena:

skriven

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!