1 Anonym:

skriven

alltså kolla 3.50



Varför står fortfarande spelarna UTANFÖR straffområdet vid bra frisparkslägen??

2 Tompa:

skriven

Det går väldigt fort, är det känslan även när man spelar? Känns lite för mycket arkad.

3 Fille18:

skriven

Ja...



Varför var han så feg och valde spelets bästa lag när du var Palermo:P Lite komiskt..



Pes 2010 känns vara det spelet i serien där laget spelar mest roll. Där en som spelat kankse 100 timmar och väljer ett medelmåttigt lag ändå inte skulle vinna över en förstagångs spelare som spelar Barcelona eller Real och liknande. Detta eftersom dribblingar är 100 % random och går knappt att utföra. I de förra spelen kunde man dribbla med presicion men här är det helt åt helvete. Känns som att pes 2010 är alldeless för mycket "80% luck and 20% skill" sry...



Hoppas dock att detta kan ändra sig och att jag har fel...

4 Caniggia:

skriven

Hehe Tack Fille! men mitt lag var faktiskt Lyon =) Sen tycker jag inte att det är så jättesvårt att spela med ett sämre lag. Jag kan ju spela väldigt defensivt med min taktik om jag vill och bara passa runt för att minimera. Det var VÄLDIGT svårt i 08/09

5 bointus:

skriven

Jag gillar att de ser lite snabbare ut i kontrollerna och lite färre korkade passningar som "datorn" väljer ut åt en. Ser fint ut! Men vad är de för Metallica-riff som går om å om i bakgrunden, tillsammans me nån oerhört irriterande samba-musik :P Guitar Hero och Sims 4 montrarna vägg i vägg? :P

6 Elias:

skriven

Om det här var den ''fulla versionen'', vad skiljer sej denna med demot? Är den bättre och vad har förändrats?

7 Bad:

skriven

Vafan Gudjohnsen i Barca? eller det här är inte den färdiga versionen? Skandal om vi får ett spel (igen) som inte har alla övergångar rätt

8 Caniggia:

skriven

Man får räkna med att övergångarna är från ungefär 1½ månad innan release. Har det missats några uppdateringar kommer de att fixas i första transferfönstrert.