Beställ PES 2012 via AllsvenskanPES och få en WE/PES nyckelring

15 kommentarer


Webhallen är sugna på att ta i mot beställningar och har fixat nyckelringar till de som beställer. Har ni redan beställt från Webbhallen? I så fall så kan ni skicka ert ordernummer till mig. Spelet kostar 529:- + frakt på konsoll och 369:- + frakt på PC.

PS3 - http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/134903-pro_evolution_soccer_2012
360 - http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/134902-pro_evolution_soccer_2012
PC - http://www.webhallen.com/spel/pc/134899-pro_evolution_soccer_2012

(orginalpost från 21:e September)
 
1 diolivetti:

skriven

468:- ink frakt på spelbutiken.se

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=891607

2 Gullit:

skriven

Hur blir det då med optionfil???



Vilken sida är bäst och beställa det engelska ifrån???

3 Gullit:

skriven

Vilken sida är bäst som man skall beställa det engelska???



Måste ju ha en bra optionfil...

4 Yens:

skriven

Gullit/ undrar samma sak. Men helt vill man ju slippa det, vill inte riskera och inte få spelet på releasedatum...;)

5 Gullit:

skriven

jag väntar gärna några dagar extra för att få en bra optionfil...



När du sitter där i februari med svensk version å inte får tag i nån optionfil så ångrar du npg dig att du inte väntade några dagar..

6 Yens:

skriven

Det är ju inte bara Sverige som har den BLES- koden, även Holland tex så någon lär säkerligen göra en OF även till denna version. Inget o oroa sig över.

7 niominuter:

skriven

Får det för 419:- inkl frakt på Dustin.



Hur stor skillnad är det egentligen på OF för de olika versionerna?

Man hoppas ju på en med Allsvenskan här i från.

8 GlejsSWE:

skriven

OF fixar Daymos direkt till oss på 360, så den biten behöver inte jag oroa mig för iaf.. Men det är lite suspekt att inget nämns om nyckelringen på webhallens site? Om söndagens podcast säger att 360-versionens sprintbugg är borta så beställer jag blixtsnabbt. :)

9 Caniggia:

skriven

Nyckelringen är bara för er genom mig :)

10 GlejsSWE:

skriven

På det viset! Jag läste förresten dina första intryck på WENB-siten. Att målvakterna är kassa struntar jag i, kommer bli ett riktigt kul spel ändå. ÄLSKAR att man ska kunna importera/exportera enskilda lag! Jag har ju lagt ned åtskilliga timmar på "GLEJS VÄNNER FK", 32 st vänner och bekanta med personliga stats och har lagt in nunor på runt 10 st därtill. Sjukt skönt att kunna föra in laget i PES 2012.. :) :) :) En fråga, angående nunor.. Är Xbox-spelare fortfarande låsta till att använda Xboxens kassa webcam?? Eller kan vi också importera bilder från hårddisken nu? Inte för jag tror det, men man kan ju alltid hoppas..

11 Yens:

skriven

Enligt Level7 är den s k sprintbuggen kvar på 360- versionen. Förjäklar dåligt av Konami isf, för egen del har jag Ps3 så det är lugnt men förstår om 360- folk rasar över Konami. Varför lyckas dom alltid paja saker? Här har dom kanske det bästa PES någonsin på gång så blir det såhär...

http://level7.nu/spel/spel.php?id=6032&show=news&aid=208694



Caniggia/ Kan man alltså använda PES 2011:ans OF? Funkar det och bara ha kvar filerna där dom ligger nu eller måste man ladda ned WENB- OF:en igen o lägga in? Det vore iaf bättre än ingenting om det inte skulle komma en bra OF till vår BLES. Har ju fortfarande hoppet uppe att du orkar fixa en ;)

12 GlejsSWE:

skriven

Sjukt dåligt om sprintbuggen är kvar.. Caniggia kan du kolla om du också märker av den? Annars är det lite konstigt att ingen recension hittills nämner detta. Eller kan det vara så att "alla" recenserar spelet på PS3 eftersom versionerna ändå ska vara identiska?

13 Annica:

skriven

Kanske ska beställa en sådan :)

14 Lövet:

skriven

Kände bara för att gå in och hylla PES6 till Ps2. Efter lite fixande och modifikation fick jag igång min gamla Ps2. Måste säga att PES6 kan vara bland dem bästa spelen som gjorts. Har roligare med det än vad jag haft med något next-gen spel.

15 Caniggia:

skriven

PES 2012 är minst lika bra. Så känns det i alla fall efter runt 40 matcher online.