1 Emil:

skriven

Har du ändrat dig? Du tyckte ju att PES2012 var det bästa på länge.

2 Caniggia:

skriven

Jag spelar fortfarande PES12 men jag har ingen ambitionsnivå när det gäller communities och användare. Det finns lixom inget mål längre då jag inte kan nå någonstans med det som när jag började.

3 Ajizzle:

skriven

Vi vet inte än om PES 2013 "i mångt och mycket bygger på PES 2012" om du inte har någon mer info än oss övriga? Verkar inte vara någon ny grafikmotor, men tror dock att dom kan utveckla den existerande ganska långt och eliminera dom jobbiga buggarna, på samma sätt dom lyckades med PES 5 och 6 på ps2-tiden. Under tiden arbetar de på att utveckla en helt ny motor till nästa generations plattformar som borde komma lagom till PES 2015 om jag inte räknat helt galet. Har stark tilltro till att dom lyckas få till det redan i år.. Har alltid känt att konami tänker i rätt banor när det gäller att utveckla ett spel som simulerar riktig fotboll, till skillnad från FIFA. Får dom bara till det hundraprocentigt för en gångs skull har vi nog ett riktigt bra spel redan i oktober. Gillar de områden, utifrån pressmeddelandet, som de valt att fokusera på till PES 2013.