PES 2012:s Transferuppdatering för Januari 2012 är ute nu - Guidetti får förbättrade stats!

6 kommentarer


Idag kom transferuppdateringen till PES 2012. Vår nyblivne landslagsman John Guidetti (en personlig favorit) har fått enorma statshöjningar, kanske den högsta i spelet. Han har gått från 58 till 77 i snitt. Uppdateringen laddas hem genom att gå till "Extra Content" i huvudmenyn. Använd er inte av P2P utan välj vanlig download. Det går mycket snabbare.

Spelar ni inte på PES-Ligan? Dags att sajna upp då i så fall. Nästa säsong börjar om ca 8-10 dagar.
 
1 Gabi #6:

skriven

Finns det ligor för X360?

2 Caniggia:

skriven

Vi hade ligor till 360. Men tyvärr var intresset för litet. PS3 är det enda formatet för oss nu. Den här säsongen har vi minst 44 deltagare.

3 Joel:

skriven

Tja, Caniggia!



Efter att ha laddat ner uppdateringen fick jag problem med spelartrupperna (de riktiga spelarna byttes ut mot overkliga) i Bundesliga och nationaliteten på alla Championship-spelare, men allt annat är rätt. Har du någon aning om hur jag kan åtgärda detta?



Mvh

Joel

4 Caniggia:

skriven

Hej Joel,



Du får ladda ner uppdateringen igen. Finns en fil som heter edit eller nått liknande som du ska skriva över i din peskatalog. Det räcker med den

5 Joel, igen:

skriven

Uppdateringen går inte att ladda ner igen, det står "ingen ny data tillgänglig" eller liknande. Jag funderar på om jag ska skriva över edit-filen från patchen/OF (vad det nu var jag laddade ner..), eller är det fel?



Tacksam för svar

Joel

6 Emil:

skriven

Joel, kolla där du laddade ner OF:en om de har lagt upp en uppdatering efter att konamis patch släpptes. På den OF jag använder har OF:en uppdaterats. Den hittar du här:

http://pesgaming.com/showthread.php?p=1873967