Lite PES-nyheter!

Kommentera
Adam från WENB blir en del av Konamiteamet
I veckan nåddes vi av nyheten att Adam Bhatti blivit ny community leader hos Konami. Mycket intressant då han lett WENB med framgång de senaste åren. Han har tidigare jobbat för Ubisoft så det är inte någon nybörjare som Konami tagit in. Jag har själv träffat Adam i Cologne och det är en trevlig kille. Ni kan följa hans twitter på  Hans huvudsakliga uppgift kommer vara att ge feedback från fansen tillbaka till Konami och Jon Murphy.

Bilder från motorn släppta.
Murphy har släppt några screenshots från bygget av den senaste PES-motorn. Dessa screens släpps för att bygga upp en liten hype runt en artikel i en engelsk tidning som handlar om hur Konami arbetat på PES 2014.



Ganska häftig bild. Ett problem jag ser framför mig med framtidens PES är, precis som med andra spel, att man får för mycket valmöjligheter. Jag menar visst, jag tycker det är kul att man kan ändra mycket och så men om man är perfektionist så får man bara mer och mer att göra innan man kan spela spelet. Tur att jag inte gör några uppdateringar till PES. Jag hade aldrig kunnat spela det själv då. Jag hade aldrig blivit nöjd.

Wenb har släppt sin senaste optionfil.
3.3 finns nu att ladda ner och den gör en hel del. Mycket är uppdaterat och allt som inte är stats & chants finns med i spelet även när du spelar online. Kolla in http://winningelevenblog.com/blog/wenb-of-v3-3-released/