1 Rune:

skriven

Nån mer PC-spelare än jag som har problem med att det varken går att registrera landslagsspelare till klubblag eller komma åt menyn FREE AGENTS när man vill köra transfers? Vanliga transfers med spelare som redan har klubblag funkar.

Då demot till PC aldrig dök upp valde jag att testa en crackad version för att inte "köpa grisen i säcken". Alla transfers verkade funka då utan problem men nu när jag verkligen köpt spelet för att stötta japanerna, ja då har plötsligt transferfunktionen ballat ur och det verkar inte gå att få nån ordning på det, oavsett hur jag avinstallerar och håller på.

Det lönar sig inte att vara hederlig :(

Svar: Har tyvärr ingen aning då jag bara spelar det på PS3.
Caniggia

2 PESMASTER:

skriven

tjena cannigia. grymt inlägg,varje ord stämmer till fullo angående denna propaganda skiva konami släppt,total fy skam som sagt. ett alternativ är ju att fortsätta på pes 13 året ut,det skulle ju innebära en massivt större pescommunity där alla pesfans får ut sin dos av skönheten med pes.har själv varit inne online o lirat,har aldrig varit inne mer än 90 pers online av totalt 25 servrar där varje land tar upp emot till 300 pers per lobby så det talar sitt egna språk. hörde att pes France totalt strejkat pes 14 pga att det helt enkelt var för katastrofalt dåligt,så vad sägs , du är en grym ledare och tror verkligen att du hade kunnat få igång livet inom pesvärlden ? pes 2014 online är bara o glömma tyvärr hur mycket det än svidef för oss alla,vi har blivit blåst på ett antal hundralappar på en ren illusion!!!

Svar: Skulle gärna fortsätta med PES 2013 men det känns ju som att det var finito när vi spelat SM. Tror faktiskt inte folk är sugna på att gå baklänges. Bättre att spela FIFA i protest tills att PES kommer ut på riktigt i November. Fransmännen ska ha all heder för den strejken. De har rätt. Frankrike är det ställe i Europa där spelet går bäst har jag hört så det förstår jag. Jag har gjort mitt på den officiella PES-scenen genom att skälla ut Europachefen och hans inkompetenta medarbetare angående mängder av brutna löften innan jag självmant slutade, men snart kommer jag med en manuell community som jag hoppas ska locka även de som spelat auto innan. http://purepes.com - Hur som helst så får man känslan av att Konami gjort sitt i Europa med PES. Dags att sälja Winning Eleven i Europa nästa år. Tack för de fina orden.
Caniggia

3 gevar:

skriven

Måste bara säga att det är en väldigt intressant blogg detta

Svar: Tackar! Fortsätt gärna följa den!
Caniggia