Jag var trött efter lasagnekväll - 2 dagar kvar till release.

En kommentar
 
Igår åt jag lasagne med några italienare och vi pratade livet och mycket annat. Tiden flög förbi. Var hemma lagom till 22.00 och såg den sista halvtimmen på PSG - Malmö FF. När jag slog på TV:n gjorde PSG precis sitt andra mål genom Cavani.
 
Här är lite länkar till olika PES-grejer som ni kan checka in.

Podcast med Adam Bhatti - http://winningelevenblog.com/blog/podcast-143-pes-2016-review-day/
Asim och B-Man pratar med Adam Bhatti om PES på review day och hur de olika momenten i spelet jobbats på. Det finns en del där Bhatti pratar om hur PES 2017 kommer att vara, hur man jobbar på grejer runt spelet och inte så mycket på just gameplay. PES gameplay håller på att komma på plats i och med 2016 menar Bhatti. 
 
Videogenomgång av de skapade tröjorna från PES-World
Sjukt snygga dräkter av grabbarna på http://www.pesworld.co.uk/, besök gärna deras sida en gång för de har verkligen legat i. Det jobbiga det här året är att om man vill ha alla kits och liknande så måste man själv in och lägga till dem för varje lag och ändra namn etc. Man kanske orkar det för sitt favoritlag men inte för alla lag i spelet.

 
Twittersnack med Asim angående domarna.
Jag såg en video där man recenserade domarna och det är klart att de blåser lite för lite. Samtidigt ger det bra flow i spelet. Jag och Asim växlade några ord angående detta. Ni behöver inte vara oroliga, ni som bara spelar mot mänskligt motstånd.

/Caniggia
 
1 Anonym:

skriven

Har suttit och kollat på videos på PES 2016, Verkar som om Destro, Essien osv alla e kvar i Milan? Dom kan ju inte vara såhär efterblivna med transfers varje år eller?

Svar: Det brukar släppas en releasedagsuppdatering för transfers. Brukar fixa det mesta. Jag ser fram i mot att se Guidetti i Celta.
Caniggia